Педагогічні ради ліцею

Педагогічна рада
«Про роботу педагогічного колективу щодо впровадження Концепції Нової української школи в середній ланці шкільної освіти»
28.12.2021 року


Порядок денний:
1. Про роботу педагогічного колективу щодо впровадження Концепції Нової української школи в середній ланці шкільної освіти (Маланчій В.О.)
1.1 Розвиток критичного мислення в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти (Мотревич Л.В.).
1.2 Особливості викладання англійської мови у початковій школі у контексті НУШ Гончар Н.М.
1.3 Розвиток творчого мислення школярів засобами уроків мистецького циклу в умовах Нової української школи (Слободянюк Т.П)
1.4 Про впровадження нового Порядку організації інклюзивного навчання у ЗЗСО (Венгер О.М.)
1.5 Про впровадження рівнів підтримки осіб з особливими освітніми потребами (Дубограй С.М.).
2. Затвердження сертифікатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за грудень 2021 року.
3. Затвердження річного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу на 2022 рік.
4. Про організацію роботи педагогічних працівників закладу в канікулярний період (30.12.2021 року – 09.01.2022 року)
Корисні матеріали:

Концептуальні засади реформування середньої школи
Про роботу педагогічного колективу щодо впровадження Концепції Нової української школи в середній ланці шкільної освіти
Дорожня карта реформи базової та профільної школи
Державний стандарт базової середньої освіти
Посилання на корисні джерела

«Профорієнтація учнів школи  як механізм формування навиків свідомого професійного вибору та творчого розвитку особистості»

25 березня відбулося засідання педагогічної ради школи.

Порядок денний:

  1. Профорієнтація учнів школи  як механізм формування навиків свідомого професійного вибору та творчого розвитку особистості (доповідач заступник директора з виховної роботи Малюкова О.А.)
  2. Вплив інформаційних технологій на вибір професії (Кравчук Г.Т.)
  3. Комунікативна роль англійської мови у професійному визначенні люди (Васильєва Р.Г.) 
  4. Виховання творчої особистості засобами мистецтва (Слободянюк Т.П.)
  5. Фінансова грамотність школярів як важлива необхідність успішного адаптування у соціумі (Матвійчук В.В.)
  6. Психолого-педагогічний супровід в контексті професійного визначення учнів (Мельник О.О.)  
  7. Формування в учнів активної життєвої позиції як чинник, що впливає на професійне становлення особистості (Хмельницька Н.М.)

Доповідь Малюкової О.А.

В обговоренні брали участь: вчитель англійської мови, голова методичного об’єднання класних керівників Матвійчук В.В., вчитель музики Слободянюк Т.П., вчитель англійської мови Васильєва Р.Г., вчитель інформатики Кравчук Г.Т., практичний психолог Мельник О.О.,заступник директора з НВР Маланчій В.О.

Матеріали педагогічної ради

 

Співдоповідь президента школи Крушинської Анастасії