Інформатика, 8 клас. Python, 2

Навчальні презентації та матеріали до уроків інформатики від вчителя Тесля О.М.

Тема “Алгоритми роботи з об’єктами та величинами на мові Python”

Тема уроку: Складання алгоритмів опрацювання числових величин у Python

 

Тренувальні вправи

Практичні завдання

  1. На вході маємо ім’я користувача, яке буде запитуватися із відповідним повідомленням. На виході маємо повідомленням «Привіт» та ім’я користувача.
  2. На вході число а, яке буде запитуватися у користувача. Порахувати значення виразу: (а+6)(а+90)4.
  3. На вході маємо три числа, які запитуються у користувача. Визначити найбільше та найменше з них.
  4. Встановлено, що 1 га лісу очищає за рік 18 млн. м3 повітря. Скільки  м3 повітря може очистити ділянка лісу площею S га?

Виконати тест

 

 Тема уроку: Величини текстового типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле

 

Практична робота

Завдання. Створіть калькулятор для обчислення суми, різниці, добутку та частки двох чисел.

Виконати тест

 

Тема уроку: Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин 

 

Виконати вправу

  

Тренувальні вправи “Алгоритми з розгалуженнями”

1. Складіть програму, яка виводить на екран рекламу елітного чорного чаю і пропонує користувачеві зробити замовлення. Програма приймає замовлення й повідомляє користувача про те, який безкоштовний сюрприз він отримує. До покупки однієї пачки чаю додається одна чайна ложка, до двох – ще одна пачка чаю, до трьох або більше – чашка з логотипом.

2. Складіть програму, яка запитує в користувача, котра година, і виводить на екран відповідне побажання – «Доброго ранку!», «Доброго дня!», «Доброго вечора!», «Доброї ночі». Для кожного побажання виберіть відповідний колір.

3. У супермаркеті оголосили акцію. Покупець, який придбає за три покупки товар на суму, що перевищує 1000 грн., одержує дисконтну картку за умови, що вартість кожної наступної покупки, починаючи з другої, не менше як на півціни перевищує сумарну вартість попередніх. Складіть програму, яка за вартістю трьох покупок визначає, чи заробив покупець дисконтну картку.

Тема уроку: Елемент для введення даних: прапорець 

 

Тема уроку: Цикли мовою Python. Умовні та з лічильником 

 

Практична робота

1. Обчислити k – кількість цифр у десятковому запису
цілого невід’ємного числа n.
2. Перевірити, чи рівні між собою хоча б два числа із
чисел x, y, z. Відповідь вивести у вигляді True або False.
3. По номеру у (у>;0) деякого року визначити с – номер
його століття (враховуючи, що, наприклад, початком ХХІ
століття був 2001, а не 2000 рік).
4. Cтворити програму, яка буде виводити факторіал
введеного числа. Використовувати готові функції та модулі
заборонено.

Виконати тест