Інклюзія

Організація інклюзивного навчання

Ми – друзі, ми – одна сім’я!

Скористайтеся матеріалами ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

У 2021-2022 н.р. СЗОШ № 8 створено 20 класів інклюзивного навчання, у яких працюють 19 асистентів вчителя.

Інклюзивне навчання у школі організовано на досить високому рівні, за думкою фахівців у цій галузі. Відповідно до законодавства у школі створена команда психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП.

Асистенти вчителя школи І-ІІІ ступенів

Технічний супровід учнів забезпечується водієм шкільного автобуса та помічником вихователя. Діти перевозяться до школи та у зворотному напрямку.

Введено посаду ліфтера, який дбає аби не було збоїв у роботі ліфта, що є у школі ІІ-ІІІ ступенів і забезпечує безперешкодну доставку дітей на потрібний поверх.

У штаті школи є такі корекційні педагоги: вчителі-дефектологи -2, вчителі-логопеди – 2, практичний психолог – 1, вчитель-реабілітолог – 1.

Асистенти вчителів супроводжують учнів під час уроків і при потребі допомагають їм на перервах разом з асистентами учнів.

В школі облаштовано ресурсні кімнати, де корекційні педагоги проводять заняття з учнями.

З ініціативи та підтримки батьків у школі II-III ступенів обладнано кабінет ЛФК (кабінет лікувальної фізкультури), де проводяться заняття з дітьми вчителем-реабілітологом згідно з розкладом, затвердженого директором школи (детальніше читайте на сторінці “Кабінет ЛФК”).

Ресурсні кімнати в обох приміщення школи (початкової школи та школи II-III ступенів) обладнані усім необхідним для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: комп’ютери­, телевізор­­, дошка фліп-чат, стіл із пісочною анімацією, крісло-мішок, м’який куточок для розвантажування, копіювальний апарат, планшети, нетбуки. За кошти освітньої субвенції придбано велику кількість матеріалів для роботи на корекційних заняттях. У кабінеті є довідкова, інклюзивна та методична література, багато розвивальних настільних ігор.

В початковій школі в ресурсну кімнату придбано і встановлено інтерактивну підлогу, а у кабінет логопеда – логопедичне дзеркало.

На кожному поверсі перебудовано туалетні кімнати з урахуванням потреб дітей з ООП. Окремо облаштовано кімнату гігієни із електричним бойлером.

Приміщення школи є архітектурно доступним: обладнано пандуси, кнопки виклику, двері та пороги відповідних розмірів, добудовано ліфт, вхід у який є із вулиці. У початковій школі по периметру першого поверху облаштовані поручні.

Команда психолого-педагогічного супроводу – напрочуд талановиті та творчі люди. На їх рахунку традиційні свята “Повір у себе”; робота театральної майстерні «Мікс», створення iHUB (ай хаб) – інклюзивного простору; участь дітей з ООП у більшості заходів, що проводяться у школі. Діти відчувають їх любов, тепло, підтримку.

У початковій школі доукомплектовано спеціальним обладнанням кабінет для індивідуальних занять

У школу І ступеня закуплено анімаційні пісочниці, крісла-пуфики, дидактичний матеріал

На базі ресурсної кімнати в школі II-III ступенів № 8 проводяться тренінги, майстер-класи, обласні семінари, зустрічі.

«Успішна інклюзія в закладі загальної середньої освіти: крок за кроком»
Переглянути інформацію про проведення тренінгу у нашій школі.