СЗОШ №8 зустрічала гостей зі всієї області. 14 лютого 2019 року у школу завітали асистенти вчителів класів інклюзивного навчання.
Методичний практикум проводився для слухачів курсів ХОІППО.
Програма методичного практикуму
№ з/п | Орієнтовний час | План роботи |
---|---|---|
1 | 09.20-09.30 | Зустріч учасників методичного практикуму |
2 | 09.30-09.40 | Візитівка школи. Директор школи Коріньовський С.П. |
3 | 09.40-09.50 | Організація освітнього процесу у спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького. Заступник директора з НВР Маланчій В.О. |
4 | 09.50-10.05 | Партнерство в інклюзії. Спільне викладання. Вчитель початкових класів Бігус І.М., асистент вчителя Горбатюк І.Г. |
5 | 10.05-10.20 | Ведення шкільної документації асистентом вчителя в інклюзивному класі. Асистент вчителя Венгер О.М. |
6 | 10.20-10.35 | Індивідуальна програма розвитку як основний документ у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Заступник директора з НВР Маланчій В.О. |
7 | 10.35-10.50 | Візуальна комунікація в освіті. Адаптація навчального матеріалу в інклюзивному підході. Вчитель-дефектолог Мартемьянова О.Є. |
8 | 10.50-11.10 | Психолого-педагогічний супровід родин дітей з особливими освітніми потребами. Практичний психолог Мельник О.О. |
9 | 11.10-11.30 | Організація інклюзивного навчання у закладі освіти. Досвід США. Заступник директора з НВР Маланчій В.О. |
10 | 11.10-11.30 11.30-12.10 | Методичний калейдоскоп. Асистенти вчителя в інклюзивному класі Чорнолуцька Т.С., Бабак С.А., Баськова О.М. |
11 | 12.10-12.30 | Екскурсія по школі. Директор школи Коріньовський С.П. |
12 | 12.30-12.45 | Підведення підсумків роботи методичного практикуму. |
- Візитівку школи «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького» презентував Коріньовський Сергій Петрович, директор школи
2. Про організація освітнього процесу в школі розповіла Валентина Маланчій, заступник директора з НВР
3. Візуальна комунікація в освіті. Адаптація навчального матеріалу в інклюзивному підході. (Мартемьянова О.Є.)
4. Документація асистента вчителя (Венгер О.М.)
5. Індивідуальна програма розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Маланчій В.О., заступник директора з НВР
6. Бігус І.М., вчитель початкових класів, Горбатюк І. Г., асистент вчителя вели мову про “Партнерство в інклюзії”
7. На питаннях “Співпраця з батьками учнів з ООП” зупинилася практичний психолог Мельник О.О.
Недавні записи
Архіви
- Листопад 2024
- Жовтень 2024
- Вересень 2024
- Червень 2024
- Травень 2024
- Квітень 2024
- Березень 2024
- Лютий 2024
- Січень 2024
- Грудень 2023
- Листопад 2023
- Жовтень 2023
- Вересень 2023
- Червень 2023
- Травень 2023
- Квітень 2023
- Березень 2023
- Лютий 2023
- Січень 2023
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Серпень 2022
- Липень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Березень 2022
- Лютий 2022
- Січень 2022
- Грудень 2021
- Листопад 2021
- Жовтень 2021
- Вересень 2021
- Серпень 2021
- Червень 2021
- Травень 2021
- Квітень 2021
- Березень 2021
- Лютий 2021
- Січень 2021
- Грудень 2020
- Листопад 2020
- Жовтень 2020
- Вересень 2020
- Травень 2020
- Квітень 2020
- Березень 2020
- Лютий 2020
- Січень 2020
- Грудень 2019
- Листопад 2019
- Жовтень 2019
- Вересень 2019
- Червень 2019
- Травень 2019
- Квітень 2019
- Березень 2019
- Лютий 2019
- Січень 2019
Останні коментарі