Електронна бібліотека (інклюзивне навчання)

Методичні рекомендації по організації інклюзивної освіти

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію)Перейти за посиланням
2Навчально-методичний посібник «Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ»Перейти за посиланням
3Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
4Планування с прямоване на кожного учня Посібник з розроблення та впровадження індивідуальних навчальних планів Перейти за посиланням
5Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти. Керівництво для тренерівПерейти за посиланням
6Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребамиПерейти за посиланням
7Інклюзивна школа: особливості організації та управлінняПерейти за посиланням
8Ключові принципи просування. Якість інклюзивної освітиПерейти за посиланням
9Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністюПерейти за посиланням
10Школа для кожного. Навчальний посібникПерейти за посиланням
11Універсальний дизайн в освіті. Посібник для педагогів. Серія «Інклюзивна освіта: крок за кроком»Перейти за посиланням
12Індекс інклюзії: професійнотехнічний навчальний заклад. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням


Інклюзивна освіта

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти. Методичні матеріалиПерейти за посиланням
2Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
3Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі. Тім ЛорманПерейти за посиланням
4Інклюзивна освітня практика: розуміння учнів і вчителів. Kenneth a. Pudlasб, trinity western universityПерейти за посиланням
5Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу. Тім Лорман, Джоан Депплер, Девід ХарвіПерейти за посиланням
6Порошенко М. А.
Інклюзивна освіта: навчальний посібник.
Перейти за посиланням
7Єфімова С.М., Королюк С.В. Лідерство та інклюзивна освіта: навчальний курс та методичний посібник Перейти за посиланням
8А.А.Колупаєва, Е.А.Данілавічютє, С.В.Литовченко. Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі. Навчально-методичний посібник Перейти за посиланням
9Сучасні засоби ікт підтримки інклюзивного навчання. Навчальний посібник за загальною редакцією ю. Г. НосенкоПерейти за посиланням
10Теорія і практика інклюзивної освіти. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
11Інформаційний посібник "Новий освітній простір. Безбар'єрність"Перейти за посиланням
12Інформаційний посібник "Новий освітній простір. Сучасне обладнання"Перейти за посиланням
13Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Методичний посібникПерейти за посиланням


Інформаційно-ресурсний центр

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Психологічний супровід інклюзивної освітиПерейти за посиланням
2Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
3Інноваційні технології в діяльності інклюзивно-ресурсного центру. Методичний посібникПерейти за посиланням
4В. О. Сєднєва. Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку. Методичні рекомендаціїПерейти за посиланням
5Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
6Дитина з аутизмом в закладах освіти. Методичні рекомендаціїПерейти за посиланням
7Діти із синдромом Дауна. Факти, навчання, допомога. Методичні рекомендації Перейти за посиланням
8Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища. Методичні рекомендаціїПерейти за посиланням
9Індивідуальна програма розвитку. Методичні рекомендаціїПерейти за посиланням
10Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням


Діти з особливими освітніми потребами

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Юхимець І.В. Структура і моделі системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в навчальному закладі. Науково-методичний посібникПерейти за посиланням
2А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Науково-методичний посібникПерейти за посиланням
3Інтегрування дитини з аутизмом до навчання у масовому навчальному закладі (mainstreaming): досвід однієї школи. Чарльз Вебер, Університет Калгарі, Альберта, КанадаПерейти за посиланням
4«Інвалідність та суспільство». Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням


Викладання в інклюзивному класі

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Таранченко О.М., Найда Ю.М. Диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
2Т. Сак. Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класіПерейти за посиланням
3Особливості навчання дітей з особливими освітніми потребами. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
4Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку. Навчально-методичний посібник, авт.: Чеботарьова О. В.Перейти за посиланням
5А. Колупаєва, О.Таранченко. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогівПерейти за посиланням
6Е.А.Данілавічютє, С.В.Литовченко. Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
7Індекс інклюзії. Розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл. Тоні Бут і Мел ЕйнскоуПерейти за посиланням
8Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
9Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком». Спільне викладання в інклюзивному класіПерейти за посиланням


Для асистентів вчителя

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Асистент учителя в інклюзивному класі. Навчально-методичний посібник Н. М. Дятленко,Перейти за посиланням
2Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. Навчально-методичний посібникПерейти за посиланням
3Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі. Методичний посібникПерейти за посиланням
4Практика асистента педагога: міжнародний та український контекст результати дослідженняПерейти за посиланням

Посібники для батьків дітей з ООП

№ з/пНазва посібникаПосилання
1Батькам про раннє втручання. Послугу, яка змінює життяПерейти за посиланням
2Висновок ІРЦ про комплексну оцінку розвитку дитини з ООП. Наталія Компанець, кандидат психологічних наук, ст.н.с. відділу інклюзивного навчанняПерейти за посиланням
3Поради родинам щодо отримання важливої нформації
перші 100 днів після діагностування аутизму у дитини. Посібник
Перейти за посиланням
4Працюємо разом: Дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід КанадиПерейти за посиланням
5Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах.Перейти за посиланням
6Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник Перейти за посиланням
7Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами Перейти за посиланням