Підсумки тижня “Безпечного Інтернету”.

Підсумки тижня “Безпечного Інтернету”.

В рамках тижня “Безпечного інтернету” учні 6 класів створювали стінгазети з порад із платіжної безпеки, які допоможуть власникам платіжних карток вберегти свої кошти від шахраїв, а також з матеріалами про безпечне поводження в мережі Інтернет.
Учні 8 – 9 класів ознайомились з історією розвитку шахрайства з грошима, також із загрозами сучасного платіжного шахрайства та навчились правил платіжної безпеки, щоб уберегтись від випадків шахрайства. Спробували знайти фальшиві гроші.

Учні 7-А та 6-Б класів зіграли виставу “Суд над Інтернетом”. В ході вистави розглянули можливості, переваги глобального явища Інтернет, проте, не забули про ряд проблем, які виникають у зв’язку з поголовним розповсюдженням комп’ютерних мереж., а також яку шкоду може нанести надмірна кількість часу проведена в Інтернеті. Також підіймалися такі питання:

  •   Що нам приносить Інтернет – користь, знання чи шкоду?
  •   У чому ж полягають достоїнства і небезпеки Інтернету.
  •   Інтернет –  це простір волі, чи прозорості й контролю.
  •   Інтернет – це глобальні можливості чи глобальні вади.

На заході були присутні учні 6,7,9 класів.

10 класи. Заняття з платіжної безпеки. Перегляд навчальних відео

Другі класи розгадали ребуси і знаходили назви слів у відерці попкорну і пояснювали ці назви та обирали чи позитивні, чи негативні вони!

В 4 класах пройшов День безпечного інтернету в стилі Венздей! Пізнали правила поведінки в інтернеті, розгадали ребуси та кросворди, створювали надійний паролі.

 

У 9-х класах проведено виховну годину з теми: “Історія шахрайства з грошима: від фальшивомонетництва до кібершахрайства”.

10-і класи дізналися про методи сучасного шахрайства з курсу повчальних відео “Про платіжне шахрайство”.

В 11-х класах проведено урок, в якому учні дізнались про відомі методи протидії “Поширеним сценаріям Інтернет шахрайства”.

 

Серед 8-х класів був проведений конкурс відеоробіт на основі розроблених навчальних відео до Тижня Безпечного інтернету.

За результатами конкурсу:
у номінації “Найкращий відеомонтаж” перемогу здобула учениця 8-А класу КОВАЛЕНКО Лілія
у номінації “Найкраще навчальне відео” перемога дісталась учениці 8-Б класу БЕЛЬДІЙ Анастасії

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *