Організація інклюзивного навчання
Скористайтеся матеріалами ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти
У 2021-2022 н.р. СЗОШ № 8 створено 20 класів інклюзивного навчання, у яких працюють 19 асистентів вчителя.
Інклюзивне навчання у школі організовано на досить високому рівні, за думкою фахівців у цій галузі. Відповідно до законодавства у школі створена команда психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП.
Технічний супровід учнів забезпечується водієм шкільного автобуса та помічником вихователя. Діти перевозяться до школи та у зворотному напрямку.
Введено посаду ліфтера, який дбає аби не було збоїв у роботі ліфта, що є у школі ІІ-ІІІ ступенів і забезпечує безперешкодну доставку дітей на потрібний поверх.
У штаті школи є такі корекційні педагоги: вчителі-дефектологи -2, вчителі-логопеди – 2, практичний психолог – 1, вчитель-реабілітолог – 1.
Асистенти вчителів супроводжують учнів під час уроків і при потребі допомагають їм на перервах разом з асистентами учнів.
В школі облаштовано ресурсні кімнати, де корекційні педагоги проводять заняття з учнями.
З ініціативи та підтримки батьків у школі II-III ступенів обладнано кабінет ЛФК (кабінет лікувальної фізкультури), де проводяться заняття з дітьми вчителем-реабілітологом згідно з розкладом, затвердженого директором школи (детальніше читайте на сторінці “Кабінет ЛФК”).
Ресурсні кімнати в обох приміщення школи (початкової школи та школи II-III ступенів) обладнані усім необхідним для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: комп’ютери, телевізор, дошка фліп-чат, стіл із пісочною анімацією, крісло-мішок, м’який куточок для розвантажування, копіювальний апарат, планшети, нетбуки. За кошти освітньої субвенції придбано велику кількість матеріалів для роботи на корекційних заняттях. У кабінеті є довідкова, інклюзивна та методична література, багато розвивальних настільних ігор.
В початковій школі в ресурсну кімнату придбано і встановлено інтерактивну підлогу, а у кабінет логопеда – логопедичне дзеркало.
На кожному поверсі перебудовано туалетні кімнати з урахуванням потреб дітей з ООП. Окремо облаштовано кімнату гігієни із електричним бойлером.
Приміщення школи є архітектурно доступним: обладнано пандуси, кнопки виклику, двері та пороги відповідних розмірів, добудовано ліфт, вхід у який є із вулиці. У початковій школі по периметру першого поверху облаштовані поручні.
Команда психолого-педагогічного супроводу – напрочуд талановиті та творчі люди. На їх рахунку традиційні свята “Повір у себе”; робота театральної майстерні «Мікс», створення iHUB (ай хаб) – інклюзивного простору; участь дітей з ООП у більшості заходів, що проводяться у школі. Діти відчувають їх любов, тепло, підтримку.
У початковій школі доукомплектовано спеціальним обладнанням кабінет для індивідуальних занять
У школу І ступеня закуплено анімаційні пісочниці, крісла-пуфики, дидактичний матеріал
На базі ресурсної кімнати в школі II-III ступенів № 8 проводяться тренінги, майстер-класи, обласні семінари, зустрічі.
«Успішна інклюзія в закладі загальної середньої освіти: крок за кроком»
Переглянути інформацію про проведення тренінгу у нашій школі.
Недавні записи
Архіви
- Листопад 2024
- Жовтень 2024
- Вересень 2024
- Червень 2024
- Травень 2024
- Квітень 2024
- Березень 2024
- Лютий 2024
- Січень 2024
- Грудень 2023
- Листопад 2023
- Жовтень 2023
- Вересень 2023
- Червень 2023
- Травень 2023
- Квітень 2023
- Березень 2023
- Лютий 2023
- Січень 2023
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Серпень 2022
- Липень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Березень 2022
- Лютий 2022
- Січень 2022
- Грудень 2021
- Листопад 2021
- Жовтень 2021
- Вересень 2021
- Серпень 2021
- Червень 2021
- Травень 2021
- Квітень 2021
- Березень 2021
- Лютий 2021
- Січень 2021
- Грудень 2020
- Листопад 2020
- Жовтень 2020
- Вересень 2020
- Травень 2020
- Квітень 2020
- Березень 2020
- Лютий 2020
- Січень 2020
- Грудень 2019
- Листопад 2019
- Жовтень 2019
- Вересень 2019
- Червень 2019
- Травень 2019
- Квітень 2019
- Березень 2019
- Лютий 2019
- Січень 2019
Останні коментарі