Методичний практикум

СЗОШ №8 зустрічала гостей зі всієї області. 14 лютого 2019 року у школу завітали асистенти вчителів класів інклюзивного навчання.

Методичний практикум проводився для слухачів курсів ХОІППО.

Програма методичного практикуму

№ з/пОрієнтовний часПлан роботи
109.20-09.30Зустріч учасників методичного практикуму
209.30-09.40Візитівка школи. Директор школи Коріньовський С.П.
309.40-09.50Організація освітнього процесу у спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького. Заступник директора з НВР Маланчій В.О.
409.50-10.05Партнерство в інклюзії. Спільне викладання. Вчитель початкових класів Бігус І.М., асистент вчителя Горбатюк І.Г.
510.05-10.20Ведення шкільної документації асистентом вчителя в інклюзивному класі. Асистент вчителя Венгер О.М.
610.20-10.35 Індивідуальна програма розвитку як основний документ у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Заступник директора з НВР Маланчій В.О.
710.35-10.50Візуальна комунікація в освіті. Адаптація навчального матеріалу в інклюзивному підході. Вчитель-дефектолог Мартемьянова О.Є.
810.50-11.10Психолого-педагогічний супровід родин дітей з особливими освітніми потребами. Практичний психолог Мельник О.О.
911.10-11.30 Організація інклюзивного навчання у закладі освіти. Досвід США. Заступник директора з НВР Маланчій В.О.
1011.10-11.30
11.30-12.10
Методичний калейдоскоп. Асистенти вчителя в інклюзивному класі Чорнолуцька Т.С., Бабак С.А., Баськова О.М.
1112.10-12.30Екскурсія по школі. Директор школи Коріньовський С.П.
1212.30-12.45Підведення підсумків роботи методичного практикуму.
Обласний семінар-практикум для асистентів вчителів – слухачів курсів ХОІППО, 14.02.2019 р.

  1. Візитівку школи «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького» презентував Коріньовський Сергій Петрович, директор школи

2. Про організація освітнього процесу в школі розповіла Валентина Маланчій, заступник директора з НВР

3. Візуальна комунікація в освіті.  Адаптація навчального матеріалу в інклюзивному підході. (Мартемьянова О.Є.)

 

4. Документація асистента вчителя (Венгер О.М.)

 

5. Індивідуальна програма розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Маланчій  В.О., заступник директора з НВР

 

6. Бігус І.М., вчитель початкових класів, Горбатюк І. Г.,  асистент вчителя вели мову про “Партнерство в інклюзії”

 

7. На питаннях “Співпраця з батьками учнів з ООП” зупинилася  практичний психолог Мельник О.О.