Історія, 6 клас

Комплект навчальних комп’ютерних презентацій надано вчителем історії Валентиною Смутко. Рекомендовано для вчителів історії, учнів 6-х класів та для випускників, що готуються до ЗНО

Частина 1. Життя людей за первісних часів 

§ 2. Виникнення людини (Історія 6 клас § 2 Виникнення людини)

§ 3. Давня людина на теренах Європи (Історія 6 клас § 3. Давня людина на теренах Європи)

§ 4. Поява людини сучасного типу (Історія 6 клас § 4. Поява людини сучасного типу)

§5. Виникнення рільництва і скотарства (Історія 6 клас § 5. Виникнення рільництва і скотарства)

§6. Перші землероби України (Історія 6 клас § 6 Перші землероби України)

§7. Як розуміли світ первісні люди (Історія 6 клас § 7. Як розуміли світ первісні люди)

Частина II. Стародавній схід

Розділ 2. Давній Єгипет

§ 8. Природа, населення і господарство Стародавнього Єгипту  (Історія 6 клас § 8. Природа, населення і господарство Стародавеього Єгипту)

§ 9. Утворення Єгипетської Держави (Історія 6 клас § 9. Утворення Єгипетської Держави)

§ 10. Розквіт Давньоєгипетської держави (Історія 6 клас § 10. Розквіт Давньоєгипетської держави)

§ 11. Релігія єгиптян (Історія 6 клас § 11. Релігія єгиптян)

§ 12. Піраміди. Гробниці. Храми (Історія 6 клас § 12. Піраміди. Гробниці. Храми)

§ 13. Писемність, освіта і наука в Єгипті (Історія 6 клас § 13. Писемність освіта і наука в Єгипті)

Розділ ІІІ. Історія стародавньої Греції

Урок 33 Яким був перебіг греко-пермських війн (переглянути тут)

Урок 34 Як в Афінах утверджувалась демократія (переглянути тут)

Урок 35 У чому особливості господарювання і повсякденного життя людей у стародавній греції v ст. до н.е. (переглянути тут)

Урок 36 Яку роль відігравали наука, освіта і спорт в афінському полісі (переглянути тут)

Урок 37 У чому полягала причина піднесення Македонії (переглянути тут)

Урок 38 Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва (переглянути тут)

Тема ІІІ. Доба еллінізму

Урок 39 Практичне заняття. Що можна дізнатися про особистість і діяльність Александра  Великого за історичними джерелами (переглянути тут)

Урок 40 У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав (переглянути тут)

Урок 41 Як за елліністичної доби розвивалася культура (переглянути тут)

Урок 42 Практичне заняття. Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах північного Причорномор’я (переглянути тут)

Урок 42 Практичне заняття. Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах північного Причорномор’я (переглянути тут)

Розділ ІV. Історія стародавнього Риму

Тема 1. Стародавній рим за царської та республіканської доби

Урок 43 Як виник Рим (переглянути тут)

Урок 44 Якою була римська республіка В V—III ст. до н.е. (переглянути тут)

Урок 45 Як утворилася римська середземноморська держава (переглянути тут)

Урок 46 Якими були релігія і традиції давніх римлян (переглянути тут)

Урок 47 У чому особливості суспільно-політичної боротьби в римі в II—І ст. до н.е. (переглянути тут)

Урок 48 Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря (переглянути тут)

Урок 49 Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря (переглянути тут)

Тема 2. Римська імперія

Урок 50 Як і коли розпочався період імперії (переглянути тут)

Урок 51 Яким було повсякденне життя римлян (переглянути тут)

Урок 52 У чому особливості римської імперії в III — на початку IV ст. (переглянути тут)

Урок 53 Коли і як виникло християнство (переглянути тут)

Урок 54 Практичне заняття. У чому цінність культури стародавнього риму (переглянути тут)

Урок 55 Чому занепала західна римська імперія (переглянути тут)

Урок 56-57 Практичне заняття. Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та  суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян (переглянути тут)