Прийом учнів до 1 класу

ОГОЛОШУЄТЬСЯ ПРИЙОМ УЧНІВ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ

До уваги батьків

майбутніх першокласників!

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького

оголошує набір дітей з 17.04.2023 року до 1-го класу на 2023-2024 н.р.

 

Наша школа радості – це колектив педагогів, батьків та учнів, які разом виконують єдину справу, прикладають максимум зусиль, щоб школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості і постійного пошуку.

   «Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.» Ш.Амонашвілі

 

Школа функціонує у режимі повного дня:

– навчальні заняття;

– група подовженого дня;

– дворазове харчування;

– заняття за інтересами, гурткова робота;

– спортивні секції;

– бібліотека.

У школі обладнано класні кімнати,відповідно до вимог НУШ. ресурсну кімнату, кімнату ЛФК.

З дітьми працюють корекційні педагоги, логопеди, психолог, соціальний педагог

Для зарахування до нашого закладу необхідно:

  1. Зареєструватися і подати заяву для зарахування дитини до 1-го класу на порталі«Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти»(https://school.isuo.org).

Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати заклад загальної середньої освіти, створити заявку та підтвердити її документами у закладі. 

ЗЗСО мають доступ до перегляду та обробки заяв, налаштування реквізитів та відображення закладу на мапі, редагування спроможності закладу і території обслуговування. 

Детальніші інструкції по роботі батьків і шкіл доступні у розділі ПІДТРИМКА.

Інструкція для батьків. Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти

 

  1. Для підтвердження заяви необхідно обов’язково звернутися до закладу освіти з оригіналами документів:

свідоцтва про народження дитини;

– оригінал медичної довідки за формою № 086-1/0, завірений державною медичною   установою,

-карта профілактичних щеплень за формою № 063/0.

  1. Заява встановленого зразка згоди на обробку персональних даних.

Усі дані захищені. Дані усіх дітей можуть переглядати лише адміністратори школи та регіональний адміністратор. Інші батьки або сторонні особи доступу до перегляду даних вашої дитини не мають.

Території обслуговування закріплені за закладами загальної середньої освіти комунальної форми власності Хмельницької міської територіальної громади Читати весь додаток.

Ступінь надання освіти: початкова, базова.

Карта території шкіл 2022-2023 н.р.

Ескіз карти

Перейди до завантаження карти

Атаманюк Наталія Василівна

        Атаманюк Наталія Василівна має вищу освіту, спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист. Педагогічний стаж – 29 років. З 2003 року працює з дітьми з особливими потребами. У своїй роботі використовує елементи програми «Крок за кроком».

        Атаманюк Н.В. працює над науково-методичною проблемою «Електронний супровід заняття». Педагог була переможцем VІІ (2015 р.) та УІІІ (2016 р.) Міжнародних фестивалів педагогічних інновацій. У цьому році прийматиме участь у конкурсі «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування». Вона презентуватиме інтерактивний методичний посібник «Елементи кейс-технологій в початковій школі». У 2019 році успішно пройшла сертифікацію педагогів.

        Педагогічне кредо вчителя: «Важливо стати для дітей не лише вчителем, а й другом. Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.”

        Ідучи в ногу з часом, не можна ігнорувати інноваційні технології, які допомагають розвивати творчий пошук учнів, наприклад, проєктну технологію.  Отримуючи мінімум готових фактів, діти виявляють максимум активного творчого пошуку. Звичайно, у початковій школі це лише міні – проєкти, але вони допомагають перетворити звичайні повідомлення на яскраві виступи.

  • Використання проблемного, проєктного навчання, евристичних бесід, дискусій тощо.
  • Активна участь учнів в продуктивних видах художньої діяльності (зображувальна, музична, художньо-мовленнєва).
  • Саморефлексія кожного учня, розуміння власних досягнень для подальшої самоосвіти.
  • Особистісна зорієнтованість на внутрішніх механізмах творчості, креативності.

      На думку педагога, ефективність впровадження педагогічних технологій залежатиме від креативного освітнього середовища, яке виклиеатиме інтерес до навчального предмету, розвитку фантазії, творчості.

Проєкт “Вчитель”. Наталя Атаманюк

Довга Галина Іванівна

           Довга Галина Іванівна має повну базову освіту, спеціаліст, старший вчитель. Педагогічний стаж – 42 роки. З 2006 року працює з дітьми з особливими потребами, працює над науково-методичною проблемою «Пізнавальна самостійність учнів як основний фактор успішності в НУШ ».

        Педагогічне кредо вчителя: «Любов до дітей, безмежна віра в їх можливості, безперервний пошук найбільш ефективних прийомів навчати. Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від нього свої світильники”»

        Учитель з високим рівнем професіоналізму, який досконало володіє функціональними основами теорії, методики викладання у початкових класах, розумно використовує інноваційні та класичні освітні технології: навчальні творчі ігри, проєктну діяльність, проблемне навчання.

         Головною метою педагогічної діяльності педагога є створення сприятливих умов для виявлення обдарованості, творчого потенціалу школярів, виховання у своїх підопічних взаємозв’язку науки і природи. При проведенні навчальних занять педагог враховує  вікові, психологічні, фізіологічні особливості дітей, володіє повним комплектом методичних матеріалів.

  • Створення позитивного настрою на уроках.
  • Забезпечення партнерських стосунків у процесі навчання.
  • Усвідомлення кожним учнем цінності колективних рішень.
  • Надання можливості кожному вільно висловлювати власну думку.
  • Усвідомлення ролі вчителя як друга, відсутність критики.

       Вчитель використовує у своїй роботі групові форми роботи, що сприяє розвитку почуття відповідальності перед колективом, перед самим собою, роботу в парах, самоперевірку і взаємоперевірку. Ігрові методи роботи, які вчитель застосовує у своїй діяльності, допомагають підвищити значимість мотиваційного моменту 

 

Засаднюк Людмила Вікторівна

        Засаднюк Людмила Вікторівна  має вищу освіту, спеціаліст вищої категорії. Педагогічний стаж – 32роки. З 2015 року працює з дітьми з особливими потребами.

        Педагогічне кредо вчителя: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!”

Людмила Вікторівна – досвідчений, творчо працюючий вчитель. Досконало володіє методикою викладання всієї системи предметів початкової школи. Успішно використовує як традиційні педагогічні технології, так і сучасні.

       Враховує  потреби й індивідуальні особливості кожного учня, піклується про його здоров`я та безпеку, бере участь в організації освітнього середовища, яке має бути безпечним та інклюзивним і спонукати до навчальної діяльності.

       Засаднюк Л.В.  створено освітнє середовище, яке відповідає вимогам Нової української школи. Ефективна індивідуалізація навчального процесу  досягається учителькою  через організацію навчальних центрів / осередків, які відображають навчальні потреби й інтереси дітей. Організація навчальних центрів здійснюється для забезпечення дослідницької діяльності дітей, для формування самостійності, для організації роботи дітей в парах, у малих групах, а також індивідуально.  Створюються умови для організації самостійної роботи учнів. Інтерактивні методи навчання допомагають вирішити проблему підвищення ефективності уроку, виховання естетично-розвиненої особистості. Створюються комфортні умови навчання, за яких учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

  • Здатність до творчості.
  • Властивість особистості.
  • Вихід за межі заданої ситуації.
  • Процес прояву власної індивідуальності.

      Навчати всіх дітей, незалежно від їхнього рівня, інтелектуального розвитку, щоб їм було цікаво, шукати стежку до кожного школяра, дати йому відчути себе творцем- головні пріоритети в роботі педагога.